Je to náš domov...pečujme o něj.

Bytové družstvo PANEL

Tunelářů 333, Praha 5 Zbraslav
Úřední hodiny:
Po: 15-17h

Tel: předseda představenstva pan Dolejší:
732 318 483
Kontakt na pana Petra Votavu:
602 678 621 (vchod č. 333)

bdpa333@seznam.cz

PLNÁ MOC NA ČLENSKOU SCHŮZI,

v případě, že se nemůžete zúčastnit:

Plna moc na schuzi jednorazova.doc (32256)

Prosíme o rychlé větrání v bytech, aby nedocházelo k únikům tepla.

Blog

POZVÁNKA NA ČLENSKOU SCHŮZI Bytového družstva...
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Blog

Dne 16.5.2018 po 15.00 hod se budou provádět opravy domácích telefonů a zvonků.
Obyvatelé, kteří nahlásili závadu, nechť zajistí v této době přítomnost někoho z rodiny.
Za správu BD Panel: V. Rechová

POZVÁNKA  NA  ČLENSKOU SCHŮZI

Bytového družstva PANEL se sídlem Tunelářů 333, Praha 5 - Zbraslav,  která se bude konat v úterý 15.5.2018  v 18:00 hod a to ve Výzkumném ústavu meliorací a ochrany půdy, v.v.i., Žabovřeská 250, Praha 5 – Zbraslav

Program členské schůze:

1.      Zahájení, ověření usnášeníschopnosti

2.      Schválení programu schůze

3.      Zpráva představenstva k činnosti družstva za r. 2017 + správa domu

4.      Zpráva o hospodaření BD za r. 2017, schválení účetní závěrky ze rok 2017

5.      Zpráva revizní komise k činnosti družstva za r. 2017

6.      Schválení dodržování klidu v domě od 20 hod do 8 hod

7.      Snížení fondu oprav

8.      Informace o plánovaných činnostech (údržba, opravy, úprava stoupaček teplá a st. voda , elektroinstalace, nové projekty)

9.      Odsouhlaseni rozpočtu k předchozímu bodu

10.  Dotazy, diskuze

Členové družstva se mohou seznámit  v úředních hodinách s podklady k jednotlivým záležitostem programu jednání členské schůze v sídle (kanceláři) družstva. Stanovy bytového družstva jsou k nahlédnutí rovněž v kanceláři BD Panel (vchod 333).                            

V Praze dne  27.4.2018                                                   Milan Dolejší, svolavatel

Pokud by se na členské schůzi dne 15.5.2018 v 18.00 hod nesešla  usnášení schopná nadpoloviční většina členů, bude následně uspořádána náhradní členská schůze, kdy je nutný počet 15 členů (v souladu se Stanovami čl.35)

POZVÁNKA  NA  NÁHRADNÍ ČLENSKOU SCHŮZI

Bytového družstva PANEL se sídlem Tunelářů 333, Praha 5 - Zbraslav,  která se bude konat v úterý 15.5.2018  v 18:30 hod a to ve Výzkumném ústavu meliorací a ochrany půdy, v.v.i., Žabovřeská 250, Praha 5 – Zbraslav

Program členské schůze:

1.      Zahájení, ověření usnášeníschopnosti

2.      Schválení programu schůze

3.      Zpráva představenstva k činnosti družstva za r. 2017 + správa domu

4.      Zpráva o hospodaření BD za r. 2017, schválení účetní závěrky ze rok 2017

5.      Zpráva revizní komise k činnosti družstva za r. 2017

6.      Schválení dodržování klidu v domě od 20 hod do 8 hod

7.      Snížení fondu oprav

8.      Informace o plánovaných činnostech (údržba, opravy, úprava stoupaček teplá a st. voda , elektroinstalace, nové projekty)

9.      Odsouhlaseni rozpočtu k předchozímu bodu

10.  Dotazy, diskuze

Členové družstva se mohou seznámit  v úředních hodinách s podklady k jednotlivým záležitostem programu jednání členské schůze v sídle (kanceláři) družstva. Stanovy bytového družstva jsou k nahlédnutí rovněž v kanceláři BD Panel (vchod 333).                            

V Praze dne  27.4.2018                                                         Milan Dolejší, svolavatel

Teplá voda a rozúčtování. I když budete používat pouze studenou, za teplou stejně zaplatíte! Proč?

Teplá voda není zadarmo – každý rok vám to připomene vyúčtování spotřeby. S přeplatky problém nemíváme, ale pokud máme doplácet, je teplá voda rázem ve středu zájmu. V první řadě nás bude zajímat vstupní cena – víte, z jakých složek se skládá a z čeho vychází? Další zásadní role na cestě k finální částce patří rozúčtování teplé vody. Víte, podle jakých pravidel se ve vašem případě provádí? Jen s těmito znalostmi budete mít své vyúčtování pod kontrolou.

Podívejme se nejprve na cenu teplé vody. Centrální výroba a dodávka teplé vody probíhá, stejně jako u tepla, na základě smluvních vztahů mezi dodavatelem a odběrateli. Cena je určována na základě cenového výměru Energetického regulačního úřadu a je každoročně kontrolována.

Cena za teplou vodu se skládá ze dvou složek - za spotřebovanou studenou vodu a za tepelnou energii, potřebnou pro její ohřev. Spotřeba teplé vody se proto měří v GJ dodaného tepla a objemu spotřebované studené vody. Podle společnosti, od které vodu odebíráte, se její ceny liší až v řádech desítek procent.

Jaká jsou pravidla pro rozúčtování teplé vody?

Rozúčtování teplé vody je legislativně řešeno a nelze se od pravidel odchýlit ani se 100% souhlasem všech uživatelů (zákon č. 67/2013 Sb. a prováděcí vyhláška MMR č. 269/2015 Sb.).

Vyúčtování teplé vody má vždy dvě složky – základní a spotřební. Na rozdíl od vytápění je pro teplou vodu stanoven pevný poměr 30 % základní a 70 % spotřební složka. Pokud u konečných uživatelů nejsou instalovány vodoměry teplé vody, provádí se rozúčtování spotřební složky dle průměrného počtu osob nebo podle plochy prostoru.

Pevná a spotřební složka – co musíme v každém případě platit?

Pevná složka se rozúčtovává mezi konečné uživatele podle zvoleného modelu rozúčtování a je nutné ji uhradit v každém případě. Centrálně připravovaná teplá voda domem 24 hodin denně cirkuluje, aby byla vždy v nejkratším čase připravena k odběru. Každý v domě má tedy možnost ji využívat a z této možnosti také vyplývá povinnost úhrady 30 % základní složky. V nich jsou též zahrnuty cirkulační ztráty teplé vody.

Platit základní složku budete i v případě, že byt není obýván. „Povinnosti uhradit základní složku v plné výši vás nezbavuje ani dodatečně instalovaný vlastní zdroj ohřevu vody - bojler, či karma. Pozor! Odpojení se od společné teplé vody je možné pouze se souhlasem vlastníka. V případě SVJ tedy se souhlasem výboru SVJ,“ vysvětluje Jarmila Trčková ze společnosti ista Česká republika. Zbylých 70 % nákladů na teplou vodu tvoří tzv. spotřební složka. Rozúčtovává se podle náměrů bytových vodoměrů – tedy podle vašeho uživatelského chování a spotřeby teplé vody. „Pokud jste odpojeni, nebo společnou teplou vodu z jakéhokoli důvodu nevyužíváte, tento podíl rozúčtování teplé vody můžeme mít nulový a nic platit nebudete.“

KE STÁHNUTÍ A TISKU ZDE

Cena vodného a stočného

23.01.2018 16:53

Cena vody od 1. 1.2018
vodné            stočné            celkem   (v Kč/m3 včetně 15 % DPH)
48,30             39,09                87,39

Vodné
voda pitná 42,00  Kč/m3 (48,30 Kč/m3 včetně 15% DPH)
voda průmyslová 19,37 Kč/m3 (22,27 Kč/m3 včetně 15%DPH)
Stočné
voda odvedená 33,99 Kč/m3 (39,09 Kč/m3 včetně 15%DPH)
Ceník vodné stočné Praha
Ceník vodné stočné Radonice

 

Cena vody od 1. 1.2017
vodné            stočné            celkem  (v Kč/m3 včetně 15 % DPH)
46,43             38,99               85,42

Vodné
voda pitná 40,37 Kč/m3 (46,43 Kč/m3 včetně 15%DPH)
voda průmyslová 18,07 Kč/m3 (20,78 Kč/m3 včetně 15%DPH)
stočné
voda odvedená 33,91 Kč/m3 (38,99 Kč/m3 včetně 15%DPH)

POZVÁNKA  NA  ČLENSKOU SCHŮZI

Bytového družstva PANEL se sídlem Tunelářů 333, Praha 5 - Zbraslav,  která se bude konat ve čtvrtek 20.4.2017  v 18:00 hod a to ve Výzkumném ústavu meliorací a ochrany půdy, v.v.i., Žabovřeská 250, Praha 5 – Zbraslav

Program členské schůze:

  1. Zahájení, ověření usnášeníschopnosti
  2. Volba orgánů schůze a schválení programu schůze
  3. Zpráva představenstva k činnosti družstva za r. 2016 + správa domu
  4. Zpráva o hospodaření BD za r. 2016, schválení účetní závěrky ze rok 2016
  5. Zpráva revizní komise k činnosti družstva za r. 2016
  6. Převod bytu do osobního vlastnictví na základě žádosti p. Bibelové
  7. Informace o plánovaných činnostech (údržba, opravy, úprava stoupaček teplá a st. voda ,nové projekty)
  8. Dotazy, diskuze

Členové družstva se mohou seznámit  v úředních hodinách s podklady k jednotlivým záležitostem programu jednání členské schůze v sídle (kanceláři) družstva. Stanovy bytového družstva jsou k nahlédnutí rovněž v kanceláři BD Panel (vchod 333).                          

V Praze dne 5.4.2017                                                      Milan Dolejší, svolavatel

Pokud by se na členské schůzi dne 20.4.2017 v 18.00 hod nesešla  usnášení schopná nadpoloviční většina členů, bude následně uspořádána náhradní členská schůze, kdy je nutný počet 15 členů (v souladu se Stanovami čl.35)

POZVÁNKA  NA  NÁHRADNÍ ČLENSKOU SCHŮZI

Bytového družstva PANEL se sídlem Tunelářů 333, Praha 5 - Zbraslav,  která se bude konat ve čtvrtek 20.4.2017  v 18:30 hod a to ve Výzkumném ústavu meliorací a ochrany půdy, v.v.i., Žabovřeská 250, Praha 5 – Zbraslav

Program členské schůze:

  1. Zahájení, ověření usnášeníschopnosti
  2. Volba orgánů schůze a schválení programu schůze
  3. Zpráva představenstva k činnosti družstva za r. 2016 + správa domu
  4. Zpráva o hospodaření BD za r. 2016, schválení účetní závěrky ze rok 2016
  5. Zpráva revizní komise k činnosti družstva za r. 2016
  6. Převod bytu do osobního vlastnictví na základě žádosti p. Bibelové
  7. Informace o plánovaných činnostech (údržba, opravy, úprava stoupaček teplá a st. voda ,nové projekty)
  8. Dotazy, diskuze

Členové družstva se mohou seznámit  v úředních hodinách s podklady k jednotlivým záležitostem programu jednání členské schůze v sídle (kanceláři) družstva. Stanovy bytového družstva jsou k nahlédnutí rovněž v kanceláři BD Panel (vchod 333).

                                                                                 

V Praze dne 5.4.2017                                                      Milan Dolejší, svolavatel

Nabídka seřízení oken

30.01.2017 19:39

Nabídka servisních prací od Vašeho dodavatele oken a dveří

Vážený zákazníku,
 

v nedávné minulosti pro Vás naše společnost realizovala dodávku plastových oken a dveří, nebo jiných výrobků z naší nabídky. Na základě této minulé spolupráce jsme si dovolili Vás kontaktovat s nabídkou nové služby, kterou nyní našim zákazníkům nabízíme.

I ty nejkvalitnější výrobky s dlouhodobou životností vyžadují pravidelnou údržbu. Během naší dvacetileté zkušenosti v oboru se bohužel setkáváme s tím, že se na běžnou údržbu oken a dveří často zapomíná. Ve většině případů se zákazníci začnou o okna zajímat až když něco nefunguje a to je už bohužel pozdě.

Nabízíme Vám, že se o Vaše okna a dveře postaráme.

Náš technik při prvním servisním zásahu provede kompletní servis a navrhne další termín servisní prohlídky. Váš požadavek budeme evidovat a pravidelně Vás budeme kontaktovat s touto nabídkou. Každoroční seřízení, promazání, impregnace těsnění a zkouška těsnosti celého výrobku vám výrazně prodlouží životnost Vašich oken a dveří. Servis a opravy provádíme i na příslušenství, rolety, žaluzie atd.

Tuto běžnou údržbu oken a dveří nyní získáte za těchto cenových podmínek. Při větším počtu bytových jednotek, nebo jiném požadavku Vám připravíme konkrétní cenovou nabídku.

 

Ukázka z ceníku servisních prací:

Údržba jednoho křídla -  okno / dveře, cena dle aktuálního stavu výrobku    80 – 150,-Kč/ks


Dopravní náklady – paušální cena dle vzdálenosti cesty k zákazníkovi

Paušál č. 1.        1-10km   100,-Kč
Paušál č. 2.      11-25km   250,-Kč
Paušál č. 3.    26-100km   500,-Kč


Nad 100km, výpočet dle skutečné vzdálenosti  10,-Kč/km

 

V ceně údržby je zahrnuto: seřízení, vyčištění a promazání kování, impregnace těsnění a zkouška těsnosti. Ceny jsou bez DPH.

Neváhejte a rezervujte si našeho servisního technika na telefonním čísle 312 591 724, emailem servis@vorlicek-plast.cz.


Nebo nás můžete kontaktovat prostřednictvím tohoto odkazu: www.plastova-okna-dvere.cz/node/zadost-o-navstevu-servisniho-technika

VORLÍČEK-PLAST s.r.o.

Zlonice, K Vypichu 551

273 71

tel: 312 591 724
servis@vorlicek-plast.cz

www.vorlicek-plast.cz

 

1. Již několik roků žádáme o umístění osvětlení před vchodem 333. Letos na podzim jsme naši žádost zopakovali

- odpověď MěČ Zbraslav
K Vaší žádosti ze dne 28.11.2016 Vám sděluji následující.
Veřejné osvětlení na území hlavního města Prahy vlastní Magistrát hl.m. Prahy (MHMP) a jeho provoz zajišťuje společnost Eltodo Citelum. Městská část Praha - Zbraslav tedy v tomto není schopna Vámi požadované zajistit. Již v minulosti jsme tento požadavek předávali na MHMP, bohužel bezúspěšně. Tuto žádost na příslušný odbor magistrátu opět zopakujeme.

2. Před rokem jsme žádali o vyznačení vodorovného dopravního značení před naším domem - parkoviště Tunelářů 329-333. Bylo nám sděleno, že tato akce bude zařazena do rozpočtu 2016 a realizována v letošním roce.

- odpověď MěČ Zbraslav
Vzhledem k tomu, že nebyly a pro příští rok nebudou navýšeny finanční prostředky určené pro údržbu a výstavbu dopravního značení na Zbraslavi a vyznačení Vámi požadovaného vodorovného značení v tak velkém rozsahu, jako je parkoviště v ulici Tunelářů, je velmi nákladné, nemůžeme bohužel Vaší žádosti vyhovět.

3. Dále jsme žádali, zda by bylo možné na jaře příštího roku např. v rámci nějaké jiné akce položit několik dlaždic pod lavičku umístěnou před naším domem. Sedávají zde převážně důchodci z přilehlých domů a hrozí nebezpečí, že zde někdo zakopne o vystouplé kořeny a způsobí si zranění. Protože na sídlišti daleko široko žádná lavička není, umístili jsme před náš dům lavičku (ve vlastnictví BD Panel). V této souvislosti jsme rovněž požádali, zda by MěÚ nemohl v oblasti našeho sídliště umístit několik dalších laviček.

- odpověď MěČ Zbraslav
Vámi požadovanou úpravu plochy pod lavičkou provedeme na jaře roku 2017. Co se týká rozmístění dalších laviček v lokalitě, doporučuji Vám se obrátit na paní , místostarostku MČ Praha - Zbraslav, která ve spolupráci s Klubem aktivního stáří ze Zbraslavi připravuje návrh občanů na rozšíření či přemístění veřejných laviček.

4. Pořádali jsme p. místostarostku MČ - Zbraslav o umístění veřejných laviček.

Všechny výše uvedené požadavky budeme sledovat a o plnění Vás informovat.
Za správu BD Panel V. Rechová

Protože se v okolí našeho domu pohybují různí lidé, kteří se přehrabují v popelnicích a dále k nám na sídliště vozí svůj odpad lidé z širokého okolí, rozhodlo představenstvo BD Panel, že si budeme naše popelnice uzamykat.
V současné době máme sjednanou smlouvu s Pražskými službami na odvoz 3 nádob 3x týdně.
Od srpna 2016 zůstávají 3 nádoby, avšak odvoz bude pouze 2x týdně, čímž družstvo ušetří cca 30 tis. Kč ročně.
Kontejnery jsou zabezpečeny zámkem s řetízkem.

Každá bytová jednotka obdrží 2 ks klíčů, které jsou hrazeny BD. Další klíč je možno přiobjednat za cenu 24,- Kč/1 ks.
Zástupci BD rozdají klíče obyvatelům domu do 15.8.2016

Od tohoto data se budou kontejnery zamykat:
Postup:
Klíčem odemknete zámek, odhodíte odpad, vytáhnete klíč ze zámku a následně konec řetízku zasunete do zámku.
 
Pokud nebude někdo z obyvatel do 15.8.2016 zastižen, může si klíče vyzvednout v úředních hodinách v kanceláři BD, případně v odpoledních hodinách ve vchodu 331 - pan J.Rech, tel. 737916131

PŘIPOMÍNÁME, ŽE KONTEJNERY K NAŠEMU BD JSOU PŘED VCHODEM PARKOVIŠTĚ V ÚROVNI VCHODU 331.
 
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>